آفر تور های داخلی و خارجی

 

 در پی گرانی های اخیر صنعت حمل و نقل به ویژه هوایی دچار مشکل های فراوانی شده است. در پس این گرانی ها بسیاری از مردم از رفتن به مسافرت پرهیز میکنند. اما چه میشود که مسافرتی ارزان و مقرون به صرفه داشته بشیم تا بتوانیم از پس مخارج سفرخود به راحتی بر بیاییم و هم از فشار و استرس شغل خود به دور باشیم و هم برای یک مسافرت زیر بار هزینه و بدهی های سنگین نرویم؟

 

چکار کنیم که ارزان سفر کنیم

 

چگونه ارزان سفر کنیم

 

در قدم اول مسافرت ارزان باید گفت که مقصد مورد نظر حاِئز اهمیت است به طوری که هرچه مسافت دورتر باشد مسافرت گران تری خواهیم داشت. اما قبل از توضیحات این بخش یکی از تجربه های شخصی خود را میگویم. سال گشته تصمیم به یک مسافرت گرفتم اما با پرس و جو فراوان با استان کردستان اشنا شدم پس از دوره ایی که در آنجا بودم دریافتم که زبان محلی مردمان کرد زبان بسیار زیبا است و پوشش محلی بسیار بینظیری دارند. در سمت دیگر مناطق بکر و زیبایی داشت که تا کنون در جایی ندیدم حتی در فیلم هاً!

پس اولین فاکتور برای انتخاب مقصد مناسب پرس و جو و تحقیق در مورد مقصد مورد نظر است. فاکتور بعدی  برای مسافرتی با کیفیت و بصرفه  فهمیدن قیمت بازار و به قول معروف بدست آوردن زنده  بازار است. منظور از بازا ین است که شما برای تهیه بلیط به یک وبسایت یا شرکت مراجعه نکنید. پس برای خرید بلیط اول به تمامی وبسایت های معتبر فروش بلیط مراجعه کنید اما برای تهیه آفر ها و تخفیف ها شما انتخاب های زیادی برای خرید بلیط ندارید. شما میتوانید برای تخیفات تور ها و بلیط های خود به سایت های تخفیفی مراجعه کنید. یکی از معتبر ترین سایت هایی که در زمینه آفر ها و تخفیفات بلیط و تور داخلی و خارجی فعالیت میکند وبسایت پارک تخفیف است. شما میتوانید در این نوع وبسایت ها به راحتی تمام و با خیال راحت درباره قیمت آن خرید کنید.

 

بدین ترتیب

شما میتوانید سفری مقرون به صرفه داشته باشید به شرط اینکه نکات کلیدی بالا را رعایت کنید.