تور چارتری مشهد

 

فروش تور چارتری  مشهد با کمترین قیمت با بهترین کیفیت پرواز و با انتخاب بهترین هتل های مشهد مقدس و با بیشترین تنوع غذایی.با انتخاب تور چارتر مشهد دارای پرواز های متعدد و با کیفیت سفری دلپذیر و خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. برای مشاهده و دریافت تور چاتری مشهد و مشاهده دیگر تورها به سایت پارک تخفیف مراجعه فرمایید.

 

 

مناطق دیدنی مشهد

 

مشهد مقدس یکی از قطب های زیارتی اسلامیست که در شمال شرقی ایران قرار دارد و هر ساله تعداد زیادی از مسافرین در تمامی فصول سال به این شهر زیبا و پر آوازه سفر میکنند. قشنگ ترین و پرآوازه ترین منابع دیدنی مشهد مرقد امام رضا (ع) است که هرساله زایرین بسیار زیادی را به مشهد میکشاند.

آرامگاه فردوسی از پر بازدید ترین مناطق مشهد است. فردوسی بدلیل شعر های زیبا و داستان های دل انگیز خود در شاهنامه طرفداران بسیار زیادی در بین دوست داران شعر و ادب فارسی دارد. همینطور آوازه این شاعر خوشنام در سرتاسر دنیا پیچیده است و توریست های بسیار زیادی به دلیل دیدن آرامگاه فردوسی به این شهر سفر میکنند.

از دیگر مناطق دیدنی مشهد میتوان به گنبد هارونیه ، گنبد خشتی ، ایستگاه را آهن ، آرامگاه خواجه ربیع ، آرامگاه نادر شاه و مدرسه عباسقلی خان اشاره کرد.

 

آب و هوای مشهد

 

مشهد به دلیل وسیع بودن در بعضی مناطق به دریا نزدیک و در بعضی مناطق از دریا دور است همین امر باعث شده است که آب و هوای مشهد از لحاظ جغرافیایی به سه دسته تقسیم شود.

در بخش مرکزی که شامل شهر های خواف ، تایباد ، سبزوار ، نیشابو ، تربت حیدریه و اسفراین  است آب و هوایی نیمه صحرایی را شاهد هستیم.

در بخش شمالی که دارای آب و هوایی معتدل و کوهستانی است شهر های قوچان ، شیروان ، مشهد ، بجنورد ، درگز ، چناران و سرخس قرار دارد.

 بخش جنوبی مشهد آب و هوایی خشک و صحرایی دارد.