سرمایه گذاری در یونان

 

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری مشغله فکری بسیاری از سرمایه گذاران و مسافران است. قصد داریم با معرفی شرایط سرمایه گذاری در یونان را برای شما عزیزان کمکی به انتخاب راه سرمایه گذاری و انتخاب مقصد مهاجرت کرده باشیم.

 

ویزای سرمایه گذاری در یونان

 

افرادی که از شرایط مالی نسبتاً خوبی برخوردار هستند سرمایه گذاری در یونان گزینه بسیار مناسبی برای ایشان فراهم است. همه ساله عده ی زیادی به قصد تجارت و مهاجرت به این کشور از این روش اقدام می کنند، جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به یونان و اخذ اقامت و تابعیت این کشور می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید. البته روش های دیگر مهاجرت به این کشور نیز از طریق تحصیل یا کار می باشد. ما در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات لازم و قوانین جدید سرمایه گذاری را به صورت کلی مطرح کنیم.

در ابتدای شروع تجارت و کسب کار بایستی از مواردی نظیر  قیمت ملک و هزینه زندگی، هزینه و مبلغ سرمایه گذاری در یونان اطلاعات کسب کنند. و همچینین از معایب و مشکلات و مزایای سرمایه گذاری در یونان به طور کامل آگاه شوند.

 

حداق میزان سرمایه گذاری در یونان

 

حد اقل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در یونان 250،000 €  می باشد. اموال، می تواند در هر نقطه در سرزمین یونان و یا جزایر آن واقع شده باشند، و می توانند به صورت مسکونی و یا تجاری باشند. هر تعداد از خواص ترکیبی می توانند حداقل سرمایه گذاری 250.000 € را تشکیل می دهند. خریداران مشترک می تواند سرمایه گذاری را در خرید یک ملک انجام دهند.

سرمایه‌ گذاری یا کار آزاد در کشور یونان می تواند به روش‌های زیادی انجام شود و از روش های حقوقی‌ متعددی انجام پذیرد. یک خارجی می تواند برای سرمایه‌گذاری یا کار آزاد خود مهم ترین گونه‌های حقوقی زیر را انتخاب نماید، انواع نحوه و شرایط سرمایه گذاری و انواع مختلف سرمایه گذاری در زیر آمده است:

فعالیت های حرفه ایی

ثبت شرکت مدنی

ثبت شرکت تضامنی

ثبت شرکت با مسئولیت نامحدود

ثبت شرکت سهامی

ثبت شعبه شرکت

ثبت شعبه مستقل

ثبت شعبه وابسته

دفتر نمایندگی

google49bb79160022282c.html

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

09331560311

09179112533

09021202777

www.tripvisa.ir